ПРОЦЕС



Ø Клас ділиться на 6 команд: історики, біографи, літературознавці, літературні критики, кліпмейкери, мистецтвознавці.
Ø Кожна з команд отримує роль та завдання з посиланням на Інтернет- ресурси відповідно до них.
Ø Після вивчення і дослідження теми кожна команда презентує свою роботу у запропонованому до ролі вигляді.

Порядок роботи:
1.Ознайомтеся з темою і проблемою веб-квесту.
2. Оберіть роль та ознайомтеся із завданнями своєї ролі.
4. Складіть власний список ресурсів для опрацювання.
5. Складіть план пошуку інформації відповідно до своєї ролі.
6. Досліджуйте інформаційні ресурси відповідно до своєї ролі.
7. Оформіть звіт у запропонованому до ролі вигляді.
8. Ознайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту, залежно від обраної форми представлення.
9. Обговоріть результати роботи в команді.
10. Підготуйтеся до захисту.
Анкета
Заповніть анкету
Прізвище, імя

Роль у проекті

Електронна адреса

Що нового у ході роботи над проєктом сподіваєшся дізнатися?

Короткий особистий звіт про пророблену роботу

Чи здійснилися твої сподівання?

Чому саме цю роль ти вибрав?

Пропозиції


Критерії оцінювання веб-квесту

Ø Разом з усіма учасниками своєї групи перегляньте критерії оцінювання роботи над веб-квестом.

Ø На кожному етапі ви можете отримати від 1 до 3 балів (середній рівень - 1 бал, достатній - 2 бали, високий рівень - 3 бали).

Ø Загалом, максимальна оцінка становить 12 балів.



Середній (1 бал)
Достатній (2 бали)
Високий (3 бали)
Розуміння завдання
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
Робота демонструє точне розуміння завдання

Виконання завдання
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
Не вся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
Результат роботи
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
Творчий підхід
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квесту
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи

Комментариев нет:

Отправить комментарий